Sunday, March 22, 2009

I Miss You

To the girl who is the most important to me besides my family..

粉色的电脑 为何在我眼中 只剩下浅灰色
深色的手机 但在我手中 却是那么地艳丽

打球 游泳 做功课 写部落格 都不及你一封讯息
听歌 逛街 看球赛 朋友宵夜 都在期待一封想念

陌生的侍应 为何在我眼中 却浮现你的倩影
熟悉的路程 因没你陪伴 只留下寂寞在叹息

上网 打机 数街灯 挥霍时间 都盼望能见到你容颜
看戏 唱K 吃寿司 浪费金钱 都在猜测你何时出现

假如我能预支我的下半辈子
只希望到时在我身边的是你

3 comments:

CoFF33MilK said...

walao... u very geng in writing something like poem aso wor.. haha

who's d mystery gal arr.. tat march 21 girl? haha..

CoFF33MilK said...

haha... read back suddenly feel ur chinese really very geng.. aha.. ur dad should b proud

kyky said...

omg..
tis time is which gal??
hahaha...
so touch man..realli can feel ur "missing"...
gambateh!!